PARKTEATER



Hemma från en mysig kväll i Vitabergsparken i sällskap av Bob Hansson! Så sevärd show han bjöd på alltså. Galet hur mycket visdomsord som kom ur den munnen! Robin ser lite missnöjd ut men det har faktiskt sin förklaring... Vi var för ovanlighetens skull ute i god tid men såklart hade jag då glömt min mobil och det kommer jag på när vi redan är på Odenplan. Stackars stackars Robin som får stå ut med mitt humör. Blir som en torped och har sönder allt som kommer i min väg när jag blir arg. Och jävlar vad arg jag blev! 

Älgade hem till lägenheten och rev stället fullkomligt i min telefonjakt men utan att ha hittat den fick jag springa tillbaka till Robin som tålmodigt väntade. Skrek och gapade och fick honom att följa med tillbaka och leta och efter fem sekunder hittade jag den. Bra stämning det blev då! Vi kom 20 min försent till teatern men Maja och Roger hade hållt platser till oss så det var bara att korka upp rosén och börja njuta av showen. Robin mjuknade efter ett tag men det var inte konstigt att han var på lite dåligt humör där till att börja med... 

  
 

Säg nått!
Postat av: Anonym

Ja det är ju lite så jag känner också.

Att stänga in en bondkatt i en lägenhet är väl nästan djurplågeri. Typiskt, ja!

2009-08-20 @ 22:46:59
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahaha

2009-08-23 @ 22:49:05
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0