LILLEBROR



Sitter hemma och väntar på telefonsamtal och post. Eftersom jag är frilansare så går jag inte till något jobb utan mitt jobb är där jag är. Skönt ibland, men jobbigt ibland. Just nu saknar jag rutinen som blir när man får ett längre kontrakt. Är så skönt att ha arbetskamrater och någorlunda fasta tider, men samtidigt älskar jag ju omväxlingen med mitt jobb så det är väl bara att stå ut med att inte ha ett kontor att gå till på måndag morgon.

Robin åkte i morse. Det var asjobbigt att säga hejdå. Tror jag hade ställt in mig mer än vad jag trodde på att han skulle bo här efter sommaren. Nu får jag vänta ett halvår till. Men jag är såklart glad för hans skull också, att han har ett jobb, men jag skulle ju önska att det låg här i Sthlm...

Tänker på Lillebror också. Nu är det snart 1 september och det betyder att det bara är ungefär två veckor tills han kommer hem från Adenviken för gott! Och även om han säkert sticker till Trysil så fort han landar i Sverige så är det ändå skönt att ha honom tillbaka i Norden. Är ju lättare att hälsa på i Norge än i Somalia!

Säg nått!
Postat av: Anonym

Haha, ja ibland får man till det, HAHA!



Axel liksom, vilken tuffing! Han hade ju vart klockren på piratfesten, då hade Anders och de andra fejk- somaliska piraterna kunnat slänga sig i väggen!



Men vadå, jag förstår inte. Ska robin inte bo i stockholm nu ändå? why?

2009-08-31 @ 23:33:10
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg förresten! kan du inte göra min lika fin? puss!

2009-08-31 @ 23:33:45
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: anna

ne han fick jobb i Borlänge, på lagret han jobbade förut, ända fram till jul... Glad för hans skull såklart men jag tycker liksom det blev lite jobbigare att säga hejdå när jag ställt in mig på att slippa det :( men han kommer ju efter jul! :)



Klart jag kan göra din blogg fin! Du får väl leta upp en bra bild och säga vad du vill ha för färger så fixar jag!

Puss!

2009-09-01 @ 07:11:16
URL: http://itwasyou.blogg.se/
Postat av: Anderssssss

Jag med, den är ju grym! Det tycker jag vi ska! Vilken tid är det?



Om du vill å kan får du jätte gärna hänga med till debaser imorn! Fibes, oh fibes sångaren ska spela akustiskt på uteserveringen. Öl finns i närheten å maja kanske ska med. På? :)

2009-09-01 @ 20:18:41
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0