HEMMAKVÄLL



Sitter hemma och bygger lite på hemsidan och på min blogg. Nu blev det fint va? Robin är och jobbar men snart kommer han tillbaka och då ska vi se på PS. I love you! och äta massa godis. Har köpt gurka och morötter och dipp också så vi inte blir feta. Nä, inte därför men jag har köpt det!

Har kollat min Lottokupong också! Blev överlycklig och ringde pappa och skrek först för jag hade två rätt och då vann man 80 spänn. Ja, jag vet, inte mycket att hurra för men vad fan, jag har aldrig tippat och det är bättre än inget. Sen hade jag naturligtvis kollat fel och blev ledsen. Kollade rätt dragning och hade ändå två rätt! Visade sig dock att typ resten av Sverige som tippat också hade fått två rätt så det blev ingen vinst alls. Ledsen Maja, då blir det ingen resa. Annars hade vi ju faktiskt kunnat åka till Medis för min vinst, om jag nu inte hade kollat fel.

Robins telefon ligger här så jag kan inte ringa och kolla var han är. Typiskt. Hoppas han inte går vilse i den mörka Sthlmsnatten liksom. Hade ju sugit. Orkar liksom inte äta allt godis själv. Ska fortsätta läsa i min nya Twilight-bok. Hoppas fyran kommer på svenska snart. Vill liksom inte läsa på engelska. Fattar inte då. *Är dum*
Jaja, var är min man? Vågar inte gå ut och leta.


Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0